Уеб дизайн и графична реклама
Да включите и графичната реклама като част от маркетинговия си арсенал е добър начин да разпространите бранда си, дава достъп на по-голяма аудитория до него и привлича трафик към уебсайта ви. Не забравяйте и че графичната реклама с банери по интернет е най-доброто решение за уеб дизайн.
Графичната реклама с банери е най-видимата форма маркетинг по интернет. Нейтив рекламата е добър начин да подчертае уеб дизайна. Нейтив формат реклама представлява такава, чиято роля е не само да подтиква потребителите към определени действия, а и да ги забавлява, да ги запознае с любопитни факти, да им представи факти от историята, да ги накара да се усмихнат. Потребителите отдавна вече намират конвенционалната реклама за досадна и дори натрапваща се.
Препоръчваме си да се включите в безплатното обучение по Въведение в дизайна, където ще се запознаете с дейността на уеб и графичните дизайнери, с това какво се очаква от тях да знаят и умеят и по какви проекти работят.
Източник: www.pinterest.com
Графичната уеб реклама се е превърнала в индустрия, която се развива успешно през последните години и въпреки някои неблагоприятни статистики, дава много добри резултати. Само в САЩ за графични реклами банери през 2017 година са изхарчени около 37.36 милиарда долара. Те са качествено уеб дизайн решение, което ще ви помогне да монетаризирате онлайн бизнеса си, а освен това ще създаде работа за уеб дизайнери. Ако имате атрактивно предложение, което е привлекателно за потребителите ви, ще увеличите продажбите си.
Графичната уеб реклама е един от най-ефективните методи за дигитален маркетинг спрямо инвестицията, която ще вложите. При някои се изисква от вас да плащате само тогава, когато някой кликне върху банера. Но за да бъде ефективен един банер, трябва ви добър графичен дизайн, който „хваща окото“, както и убедително послание, на което хората да имат доверие и към което да проявят интерес.
Източник: www.pinterest.com
Как рекламните банери работят като едни от най-добрите уеб дизайнерски решения? Има няколко различни начина за реклама с помощта на банери. Можете да се съгласите да размените рекламно пространство с други собственици на уебсайтове или да платите на компания, която се занимава с хостинг на банери. Първият вариант е икономичен от гледна точка на разходи, но да се опитате да намерите висококачествени уебсайтове, които са съгласни да приемат вашата реклама отнема много време. Освен ако банерът ви не се появява в множество уебсайтове, рекламата няма да е ефективна в това да увеличи броя на хора, които са я видели и да разпространи бранда ви.
Другата опция за размяна на реклами е да работите пряко с агенция за уеб реклама, която предлага услугата да разпространи вашия банер в множество уебсайтове при условие, че вие хоствате реклами от името на техните клиенти. Това е най-рентабилният метод. Единствената отрицателна страна е, че работят в съотношение 2:1- те публикуват две реклами на вашия уебсайт за всяка една, която публикуват на уебсайта на техния клиент.
Източник: www.webstranici.com
Може да се каже, че най-ефективният метод е да използвате на агенция за уеб реклама, която показва вашите банери на висококачествени домейни, които получават висок трафик.
Можете да използвате банери и при нейтив рекламата, за да промотирате собствения си продукт или услуга на уебсайта си. Най-честата форма е поп-ъп реклама, когато хората го посещават. Този начин е успешен, защото изкушава посетителите с оферта и ги приканва да се запишат за нея. Статистически погледнато нейтив рекламите са по-ефективни от традиционните банери, когато става дума за уебсайтове, различни от вашия.
Защо дизайна на рекламни банери предоставя на бизнеса ви чудесни решения за уеб дизайн? Рекламодателите реалистично се опитват да постигнат една от следните две цели, когато използват този тип реклама- кликане, което води до комуникация и повишаване на осведомеността за бранда ви.
Източник: www.guerillacreativemarketing.com
При първия тип се прехвърля трафика към друг уебсайт, като по този начин вие получавате толкова, колкото не бихте получили без това. Когато интернет потребителят отвори страницата ви, която е свързана с този банер, вие увеличавате шансовете си той да се превърне в потребител на вашите продукти или услуги. Доказано е, че рекламиращите, които използват опростен уеб дизайн при рекламите си, увеличават шанса да бъде кликнато върху тях. Крайният потребител не обича претрупаните графични реклами. Дори и без потребителят да кликне върху банера, рекламата с добър уеб дизайн, който показва добре вашето лошо е ефективен начин да разпространите марката си. Психолозите на потреблението твърдят, че хората трябва да видят даден бранд 5-7 пъти, за името да се загнезди в паметта им.