Маркетинг в туризма
Докато търсите начини как да оптимизирате стратегията си за маркетинг в туризма, вероятно попадате на едни и същи съвети на повечето от сайтовете, които посещавате. Но те не са единствените начини за постигане на желаните резултати. Много бизнеси, свързани с туризъм са намерили начин за маркетинг по забавен и креативен начин, който е много по-ефективен от това, което предприемате към момента. Съществуват множество възможности. Според Гугъл повечето потребители не са отдадени на определена марка, когато става дума за туризъм. 78% от пътуващите с цел почивка не пътуват винаги с една и съща авиокомпания, а 82% от тях не са избрали хотел или място, на което да отседнат преди да започнат да планират следващата си ваканция. Ще ви представим няколко интересни метода, чрез което да направите маркетинга в туризма по-ефективен.
Ако и вие имате интерес от тази сфера, тогава безплатното обучение по Дигитален маркетинг, ще ви бъде от голяма полза.
Източник: www.novinite.com
Създайте туристически маркетингов план за вашата дестинация. Може и да си мислите, че това не е интересна идея, но идва на първо място, защото тя е в основата на целия маркетинг в туризма. Всяка дейност, която предприемете, трябва да се основава на нея. Това е най-важната стъпка. Без план няма как да постигнете целите си и да следите къде се намирате в развитието си, защо правите нещо и дали е ефективно. Най-ефективният маркетинг е този, при който има подробен план, който може да се използва като схема, по която се извършват различните дейности стъпка по стъпка. Разбира се той може да търпи промени в последствие.
Източник: www.enrichjobs.com
Използвайте онлайн инфлуенсъри за маркетинг н туризма. Тази практика става все по-популярна и причината е, че работи! Инфлуенсърите са хора, които са придобили множество последователи, а също и доверието им. Става дума за блогъри, влогъри, инстаграмъри и ютубъри. Често тяхната аудитория е изключително въвлечена в съдържанието, което им се предоставя. Те го правят за специфична ниша от дълго време и всеки от аудиторията се радва, когато получава повече. Намерете инфлуенсър, който отговаря на вашата индустрия, а не просто е много успешен и му предложете замяна. Така и двете страни печелят. Вие му помагате да създава съдържание и да изпита нещо ново, а той ви предлага да представи бизнеса ви пред нова аудитория. Например бутиковият ви хотел може да предложи няколко безплатни нощувки в замяна на споменаване или кратко видео от канала на влогър, който се занимава с пътувания. Ако намерите такъв, който се занимава с дегустация на вина, например, а притежавате изба- поканете го да направи видео какво се случва зад кулисите. Целта е да намерите човек, който по някакъв начин би могъл да се свърже с това, което вие предлагате и неговата таргет аудитория да има потенциал да се превърне във ваша. Често това не е голяма инвестиция от ваша страна, а резултатите са налице.
Източник: www.advancetravelandtourism.com
Част от маркетинга в туризма е насочен, разбира се, към желанията и нуждите на тези, които пътуват. Много от тях не познават добре региона, в който отсядат и един забавен и в същото време информатичен пътеводител ще им влезе в употреба. Направете го лесен за четене и разбиране. Без значение е колко е добър, почти няма да има хора, които да го прочетат дума по дума от кора до кора. Включете много предложения и идеи за прекарване на времето или забележителности за виждане, както и друга информация, която знаете, че е специфична за конкретния район. Включете съвети, за които само местните жители биха се сетили. Създайте такъв пътеводител, за който туристите биха платили и го направете безплатен! Това означава професионален дизайн и висококачествени снимки.
Източник: www.s3.amazonaws.com
Туристите, които ще посещават района, със сигурност имат много въпроси, на които биха искали да им бъде отговорено преди да пристигнат. Добър начин за маркетинг в туризма в социалните мрежи е да се създаде дискусионна платформа във фейсбук страницата ви. “Какви занимание бихте предложили за двойки или за семейства с деца?”, “Кои хотели позволяват кучета?”, “Как е най-лесно да се стигне до летището?”. Повечето въпроси, които ще получавате, са лесни, но пък изключително ценни за бъдещите посетители. Можете да го направите и в Туитър или Инстаграм.
Източник: www.milesweb.in
Целият онлайн свят се крепи върху видеата. Можете да ги накарате да работят и във ваша полза във връзка с маркетинга в туризма. Видеото съдържа и представя огромно количество информация, което може да достигне до зрителя за много кратко време и без усилия от негова страна. Това е прекрасен начин да представите това, с което се занимавате. Не правете грешката обаче да направите видео, което се отнася единствено до вашия бизнес. Вместо това покажете на потребителите дестинацията и им помогнете. Използвайте информацията, която сте събрали за вашия пътеводител, който споменахме по-нагоре. Създайте полезни видеоклипове, които представят мястото и съдържат полезни съвети и забавни факти, както и малко известни тайни. Разпространете видеата в платформите за дигитални медии.