
Интериорен дизайн на хотели
Различните туристи предпочитат хотели с различен интериорен дизайн. За някои мечтаната почивка е когато отсядат в бутиков хотел с необичаен, но атрактивен дизайн, идеални за снимки, докато други искат да се насладят на лукс- мраморни вани и възможност персоналът и хотелът да задоволят всяка тяхна прищявка. За други водеща е възможно най-ниската цена и хотел, предоставящ единствено услугите, от които имат нужда. Но това, което свързва и трите вида хотел е необходимостта от функционалност. Става дума за удобни осветителни системи, висококачествено кафе, голямо, удобно и чисто легло. Независимо от кой тип турист са вашите клиенти, те трябва да имат възможност да се насладят на естетика, съчетана с удобство.
Важно е да анализирате потенциалните си гости и да съобразите интериорния дизайн спрямо тях. Съобразете мястото, на което се намира, както и ценовия клас на хотела.
Препоръчваме ви да се включите в безплатното обучение по Въведение в Интериорния дизайн, където, ще научите какви са важните правила, които трябва да спазвате, когато обмисляте разположението на мебелите си и техния вид и размер.
Източник: www.industry.ehl.edu
Осветлението е много важна част от интериорния дизайн на хотела. То създава подходащото настроение, което в случая трябва да бъде спокойно и топло. Ако не можете да намерите ключа на лампата или не успявате да го включите, спокойствието бързо се изпарява. Клиентите предпочитат да не се налага да се провежда тур, за да им се показва как да задействат осветителните тела и без да се налага да разместват мебелите, за да достигнат копчето. Освен това поставете лампи на местата, които се налага да се виждат добре, като например огледалата както в банята, така и в стаята.
Източник: www.bestinteriordesigners.eu
Банята е неотменна част от хотелската стая или апартамент, така че не може да се подмине с лека ръка и интериорния дизайн. Задължително е да има достатъчно закачалки за кърпи и хавлии. Въпреки, че това е много простичък съвет, изобщо не е за подценяване. Кранчетата за чешмата и дуща трябва да могат да бъдат пускани лесно. Красивият интериорен дизайн е важен, но не повече от функционалността. Приятно миришещите тоалетни принадлежности спомагат за приятното усещане, докато гостът на хотела ползва банята. Положеното усилие дори за малките детайли винаги се забелязва и отплаща.
Източник: www.q-cf.bstatic.com
Електрическите контакти са част от обзавеждането на хотелската стая, независимо дали това пречи на интериорния дизайн или не. Много е важно позицията им да се обмисли внимателно. Например да има един близо до добре осветено огледало, защото много жени биха искали да включат сешоар, преса за изправяне на коса или друг електроуред за лична грижа. Трябва да има и близо до леглата, за да улесняват зареждането на телефоните и другите устройства.
Можете да сложите и поставка за багаж. Понякога се налага да се нощува само една нощ и клиентът да няма възможност да разопакова целия си багаж. Ровенето на земята постоянно и навеждането причиняват неудобство.
Източник: www.hotellobbies.net
Основната функция на хотела е гостите му да спят там по време на почивката си. Затова и леглото е най-важната мебел при интериорния дизайн на помещението. То трябва да бъде удобно и красиво. Задължителни са щори или пердета, които могат да затъмнят стаята. Важно е да бъде и звукоизолиран. Освен за шум навън трябва да внимавате и за шум вътре- никой не иска шумен климатик или вентилатор.
Професионалните интериорни дизайнери са категорични, че декорация с флорални шарки няма място при обзавеждането на хотел. Най-добре се приема от гостите класиката и елегантността. Почти няма модни тенденции в тази област. Дизайни от преди десет години все още изглеждат актуално. Няма да сбъркате, ако съчетаете естествени тонове с интересен елемент като необичайна (но не прекалено) лампа или плат. Внимавайте с употребата на ярки цветове, но и не позволявайте на помещението да изглежда скучно. Избягвайте чекмеджетата, гостите на хотела или не ги използват, или забравят вещи вътре. Наблегнете на гардероби с достатъчно пространство, голямо огледало и поне един или два стола.
Източник: www.hotelfurniturechina.net
Когато се занимавате с интериорния дизайн на лобито на хотела трябва да сте много внимателни. То е първото впечатление, което гостите си правят, когато пристъпят. Човешкият еквивалент е ръкостискането при запознанство. Всеки е различен и със собствена индивидуалност. Лобито може да е привлекателно, привличащо, модерно или да ни кара да се чувстваме неудобно. Важно е интериорните дизайнери на хотела да създадат желаното впечатление.
Не забравяйте, че лобито не е само мястото, на което се регистрират гостите за пет минути. Те минават оттам по няколко пъти на ден, чакат, а освен това го използват и за социализиране. Важно е да има достатъчен брой маси и столове, за да се чувстват удобно. Хубаво е да има възможност да се предлагат услуги и напитки. Внимавайте със структурата. Понякога големите помещения рискуват да станат студени и неприветливи, докато малките да изглеждат претъпкани и също да не привличат гостите да прекарват време там.