
Портфолио на графичен дизайнер
Портфолиото ви трябва да е превъзходно, то показва вашия талант и показва на бъдещите ви работодатели какво можете да направите. Вашето портфолио представлява какъв дизайнер сте, как интерпретирате краткото описание на клиента и посоката, която сте поели. Вашето портфолио, ще покаже на другите на какво сте способни. Не забравяйте, че вашето портфолио е за работата, която искате да вършите.
Физическото портфолио показва работата, която сте свършили на хартия и може да бъде съобразена с нуждите на всеки отделен клиент. Добавете около 20 различни произведения, които можете да добавите или извадите въз основа на нуждите на различни компании и позициите, за които кандидатствате.
Препоръчваме си да се включите в безплатното обучение по Въведение в дизайна, където ще се запознаете с дейността на графичните дизайнери, с това какво се очаква от тях да знаят и умеят и по какви проекти работят.
Вашето онлайн портфолио, трябва да включва около 30 примера за вашата работа, докато физическото портфолио, може да съдържа 20 примера. Показване на набор от опции в различни стилове и техники. Може да искате да включите дизайнерски табла, примери за вашия процес и крайни продукти. Отнасяйте се към всяко изображение поотделно, подчертавайки вашите умения.
Източник: www.canva.com
Ако се интересувате от дизайн на уебсайт, покажете примери за вашата работа, които биха отговаряли на този път. Ако анимацията е ваш избор, представете примери за работа, която вече сте свършили. Ако се занимавате да проектирате вектори за тениски, вземете шаблон за тениска и добре представете своя дизайн. Това ви позволява да покажете потенциал, за желаната от вас работа. Оставете примери за работа, които биха били без значение за бъдещите позиции.
Илюстраторите и дизайнерите тълкуват ежедневния език, превръщайки го в дизайн. Покажете процеса си, като дадете контекст на всяка една от позициите на вашето портфолио. Споделянето на вашето портфолио и начина, по който сте постигнали това, ще осигури предистория за работата ви. Не е нужно да включвате работа, само за минали клиенти в портфолиото си. Чувствайте се свободни да добавите свой собствен, творчески дизайн или процес на вдъхновение. Ако сте илюстратор, добавянето на вашите собствени дизайни, ще покаже вашите интереси. Добавянето на ваши собствени творчески проекти, ще ви помогне да покажете какво ви вдъхновява и посоката, която бихте искали да предприемете в бъдеще.
Източник: www.canva.com
След като създадете портфолиото си, позволете му да се променя и преобразува, докато непрекъснато добавяте нови проекти и премахвате по-стари проекти. Вашето портфолио трябва да бъде толкова гъвкаво, колкото вашите растящи, променящи се и нововъзникващи таланти. Показвайки казуси в реалния живот, вие сте в състояние да дадете представа за вашия творчески процес. Помолете клиентите да дадат препоръки и да напишат, вашите интерпретации и мнения за проекта. Това ще оживи вашите методи на работа.
Погледнете портфолиото си, през различни очи. Какво бихте си помислили, ако погледнете портфолиото си, през очите на бъдещ работодател? Какво бихте виждали като своите силни или слаби страни? Помислете критично за съобщението, което представяте. Уверете се, че представяте най-добрите си качества.
Източник: www.millo.co
Чрез етикетиране или предоставяне на имена за вашата работа, помагате на клиентите да създадат език, с който да се ангажират. Ако клиентът иска да говори с вас за артикул във вашето портфолио, предоставянето на име или маркер, ще ви помогне да осигурите начин за започване на разговор или дискусия. Представете само най-добрите си артикули, в портфолиото си. Изберете само работата, от която сте 100% доволни. Не е необходимо да показвате непрекъснат напредък, така че ако смятате, че най-скорошната ви работа е най-силна, покажете само това. Въпреки че, може да е изкушаващо да добавите колкото можете повече към портфолиото си, винаги помнете, че по-малкото е повече, когато става въпрос за най-високо качество.
Източник: www.s3.envato.com
Не показвайте на зрителя си всичко, дори ако това е най-качествената ви работа. Оставете ги да искат повече. Това ви дава възможност да стигнете до интервю с нов материал, който да представите, като добавите нови измерения към работата си. Поддържането на портфолиото ви универсално означава, да добавите само един или два примера за вашата работа в определена област или стил. След като клиентът изрази интерес, ще можете да покажете пълна гама от примери или продукти. Първоначалната ви цел е просто да предизвикате интерес, към клиента си.
Източник: www.s3.amazonaws.com
Съвременните технологии и широката гама от идеи или вдъхновение означават, че всеки може да проектира портфолио. Ако се интересувате от създаването на портфолио, което да е едновременно привлекателно и привличащо вниманието, ще ви трябва повече от технология. Дизайнерите разчитат на качеството на портфолио, за да покажат работата си. Позволете на клиентите да видят пълния обхват на вашите способности, подчертавайки най-висококачествената ви работа и предоставяйки примери, за вашия процес на проектиране. Това ще даде възможност на клиентите да проучат какви са вашите интереси, как интерпретирате кратко и как бихте могли да работите заедно в бъдеще.