![](https://netit.bg/wp-content/uploads/2020/04/14606.jpg)
Графичен дизайн на тениски
Дизайнът на тениска, която хората реално ще носят, може да бъде дизайнерско предизвикателство с епични размери. Трябва да създадете нещо, с което хората се свързват и искат да носят. Трябва да се справите с проблеми като цвят и оразмеряване, дори стилът на облекло или марка може да повлияе на желанието на някой да носи вашия дизайн.
Не спестявайте качество или време, когато създавате дизайн на тениска. Обърнете внимание на всеки детайл, така че да го получите точно преди изпълнението на поръчката за печат. По-малкото пускане на по-висококачествени тениски със супер готин дизайн, може да има много повече успех от огромен брой безинтересен дизайн на евтин материал. Дизайнът на тениски е повече от маркетингов инструмент или продажба на продукт, това е нещо, което хората свързват с вашата марка. Качеството (или липсата му), може да повлияе на това, което хората мислят за вас дълго време.
Препоръчваме си да се включите в безплатното обучение по Въведение в дизайна, където ще се запознаете с дейността на графичните дизайнери, с това какво се очаква от тях да знаят и умеят и по какви проекти работят.
Източник: www.pinterest.com
Независимо дали създавате дизайн за тениски за маркетинг или за продажба в магазина си, много от концепциите са същите. Непрекъснато говорим за причини за опростяване на дизайна, но когато става въпрос за тениски, това е жизненоважно. Прекалено натовареният дизайн може да се затрупа, да има проблеми с печатането и да бъде неудобен за носене. Прекалено сложният дизайн, също може да бъде труден за четене. Измислете едно послание или изображение, които искате да създадете и се съсредоточете върху това.
Източник: www.pinterest.com
Как ще се отпечата дизайнът върху самата тениска? Когато изпращате произведения на изкуството за печат, имайте предвид „невидимите“ рамки или ръбове, които могат да саботират работата. Преди да стигнете твърде далеч в дизайна на тениската, уверете се, че знаете какъв цвят ще бъде. Следващият въпрос, който трябва да зададете е колко цветове за мастило са на разположение за отпечатъка? Не само неща, като цвят на ризата и опциите за мастило, могат да повлияят на бюджета, но и ще имат голяма разлика в начина, по който можете да подходите към дизайна.
Ако планирате да продавате на онлайн пазар, трябва да ограничите цветовите възможности на цветовете до тези, които работят с дизайна. Ако не сте внимателни, елементи от същия или подобен цвят могат да изглеждат зле в крайния резултат или значението на дизайна може да бъде променено.
Източник: www.pinterest.com
Колко пъти сте си купували тениска, която сте обичали, изпрали сте я и след това никога не сте я носели отново поради свиване? Дизайна на тениската ви, трябва да е от качествена материя. И вие трябва да помислите и за вашата целева аудитория. Какви тениски биха облекли? Спортисти ли са? Материята оказва влияние, когато става дума и за мастило. По-тънка тъкан може да стане тежка, да лежи смешно на кожата и дори да се почувства зле, ако в отпечатъка има прекалено много мастило.
Източник: www.pinterest.com
Защо създавате дизайн на тениска? Като маркетингова промоция или раздаване? За да продадете (и да спечелите пари), за да бъде успешна, тениската трябва да има готин и модерен дизайн, който хората ще искат да покажат. Перспективата за безплатна тениска е достатъчна, за да накара някой да вземе почти всеки дизайн, но за да бъде ефективна, трябва да го носи на публично място. Ако очаквате клиент да ви даде пари за дизайн на тениска, то трябва да му хареса. Така че, всеки стар скучен дизайн няма да стане. Отделете време, за да създадете нещо специално.
Източник: www.pinterest.com
Къде на тениската, ще бъде дизайна? Най-често срещаните разположения за графичен дизайн на тениски включват: преден център, заден център, преден „джоб“ (малък отпечатък), ръкав, горният заден център (малък отпечатък).
Мащабът и размерът на дизайна, върху самата тениска могат да бъдат също толкова важни, колкото и поставянето на отпечатък. Проблемът е, че вероятно няма да знаете, че има проблем, докато не го видите. Ето изпитан във времето трик за правилното му оправяне. Създайте дизайна. Разпечатайте го. Дръжте го до тениската за представяне на мащаба. Работи ли мащабът на дизайна? Чувства ли се балансиран? Мащабът на дизайна, може да се променя въз основа на оразмеряването на дрехите и вероятно трябва, да бъде съответно коригиран за размерите на жените, спрямо мъжете, спрямо децата.
Източник: www.pinterest.com
Използвайте векторни произведения на изкуството, така че дизайнът да е мащабируем. Ако нямате векторни произведения, то поне трябва да е с висока резолюция. Файловете с изображения трябва да са с размер, в който ще бъдат отпечатани на 200 dpi.
Лошата типография, се равнява на лош дизайн на тениската. Дизайните на тениските с фрази са прищявка, но това, което отделя добрите (освен правилното изписване и граматика) е страхотната типография. Използвайте висококачествени стилове на шрифтове, разположения и надписи.
Източник: www.pinterest.com