
Видове дизайн на лого
Логото е изображение, което символизира вашия бизнес. Но знаете ли, че има няколко различни типа лога? Въпреки че, всички те са комбинация от типография и изображения, всеки тип лого придава на вашата марка различно усещане. И тъй като вашето лого е първото нещо, което ще видят новите клиенти, вие искате да сте сигурни, че избирате най-доброто.
Включете се в безплатното обучение по Въведение в дизайна, където ще се запознаете с дейността на графичните дизайнери, с това какво се очаква от тях да знаят и умеят и по какви проекти работят.
Източник: www.cdn.mos.cms.futurecdn.net
Монограмен дизайн на лого
Монограмните лога или надписите са лога, които се състоят от букви, обикновено инициали на марката. IBM, CNN, HP, HBO. Те са инициативите на няколко известни предприятия с доста дълги имена. С две или три думи, които трябва да запомните, те се обръщат към използването на своите инициали за идентифициране на марката. Така че, за тях има смисъл да използват монограми – понякога наричани логотипи с буквени знаци – за да представят своите организации. Буквен знак е лого на базата на типография, състоящо се от няколко букви, обикновено инициали на компанията. Знака на буквите е свързан с простотата.
Тъй като акцентът е върху инициали, избраният шрифт е много важен, за да сте сигурни, че вашето лого е не само на тема с това, което прави вашата компания, но и четливо, когато печатате на визитки.
Източник: www.dscuae.com
Логотипове
Подобно на печат, словесен знак или логотип е лого на базата на шрифт, което се фокусира само върху името на бизнеса. Логото на Google е чудесен пример за това. Самото име е закачливо и запомнящо се, така че, когато се комбинира със силна типография, логото помага да се създаде силна разпознаваемост на марката.
Също така, подобно на лого с буквен знак, типографията ще бъде важно решение. Тъй като фокусът ще бъде върху вашето име, ще искате да изберете шрифт – или да създадете шрифт – който да отразява същността на това, което прави вашият бизнес. Например, модните етикети са склонни да използват чисти, елегантни шрифтове, които се чувстват от висок клас, докато юридическите или правителствените агенции почти винаги се придържат към традиционния, „по-тежък“ текст, който се чувства защитен.
Източник: www.storage.googleapis.com
Изобразителни знаци (или символи за дизайн на лого)
Изобразителен знак е икона или лого на графична основа. Вероятно е изображението, което ви идва на ум, когато мислите за „лого“: емблематичното лого на Apple или птицата в Twitter. Логотата на всяка от тези компании са толкова емблематични и всяка марка така утвърдена, че марката сама по себе си веднага се разпознава.
Най-голямото нещо, което трябва да вземете предвид, когато решите да отидете с изобразителен знак, е какво изображение да изберете. Това е нещо, което ще се придържа към цялата ви компания. Трябва да помислите за по-широките последици от избрания от вас образ.
Източник: www.ezyinsights.com
Марки с абстрактно лого
Абстрактен знак е специфичен тип изобразително лого. Вместо да бъде разпознаваем образ – като ябълка или птица – това е абстрактна геометрична форма, която представя вашия бизнес. Няколко известни примера включват логото на Pepsi и лентата Adidas. Както всички символи на логото, абстрактните марки работят наистина добре, защото те кондензират вашата марка в едно изображение. Въпреки това, вместо да се ограничавате до снимка на нещо разпознаваемо, абстрактните лога ви позволяват да създадете нещо наистина уникално, което да представи вашата марка.
Източник: www.i.pinimg.com
Талисмани
Логотата на талисманите са логотипи, които включват илюстриран символ. Често цветното, понякога анимационно и най-често забавно логото на талисмана е чудесен начин да създадете свой собствен говорител на марката. Талисманът е просто илюстриран герой, който представлява вашата компания. Мислете за тях като за посланик на вашия бизнес. Талисманите са чудесни за компании, които искат да създадат полезна атмосфера, като се харесат на семейства и деца.
Източник: www.glaspress.rs
Комбиниран знак
Комбинираният знак е лого, съставено от комбиниран словен знак или буквен знак и изобразителен знак, абстрактна марка или талисман. Картината и текстът могат да бъдат разположени една до друга, подредени един върху друг или интегрирани заедно, за да създадат изображение.
Източник: www.i.pinimg.com
Емблема
Логото на емблемата се състои от шрифт в символ или икона. Тези лога са склонни да имат традиционна външност за тях, която може да окаже поразително въздействие, като по този начин те често са избор за много училища, организации или държавни агенции. Автомобилната индустрия също много обича логотипите на емблемите. Въпреки че имат класически стил, някои компании ефективно модернизират традиционния облик на емблемата с дизайн на лого, подходящ за 21-ви век.
Източник: www.logoeps.com