Наближава стартът на професионалното обучение по Дигитален маркетинг
Желаете ли да се превърнете в следващия гуру на дигиталния маркетинг? Желаете ли да се развивате в една от най-предизвикателните, свежи и престижни сфери за кариерно развитие в страната? За да се превърнете в предпочитани от работодателите кандидати за работа ви е необходима достатъчно добра теоретична и практическа подготовка.
В Маркетинговата академия към Нет Ит стартира професионалната цялостна програма по Дигитален маркетинг. Лекциите се организират както в присъствена форма, така и в дистанционна. Обучението е разпределено в отделни модули, с които ще се запознаете в следващите редове.
Първият инкубатор за дигитален бизнес в България!
Какво означава „инкубатор“ за дигитален бизнес? По време на цялостното обучение нашите курсисти ще имат достъп до споделено работно място. Coworking пространството ще се намира в една от учебните зали на учебен център Нет Ит. Там обучаващите се ще могат да се събират, за да дискутират своите идеи за създаване на собствен бизнес или пък да обсъждат и изпълняват упражнения, поставени по време на лекциите. Благодарение на тази възможност курсистите ще могат да обменят идеи и да обогатяват своите собствени.
Първото обучение в страната,
по време на което ще създадете свой уеб сайт или онлайн магазин
Още при стартирането на Модул 1: Business Fundamentals ще създадете собствен сайт или онлайн магазин, и то без да е необходимо да притежавате умения на програмист! Ще научите как правилно да избирате домейн и кои са най-важните настройки на хостинга. Създаването на вашите сайтове ще се осъществи в присъствието на експерт, който ще ви съдейства по време на процеса.
Всички курсисти, които се запишат в цялостната програма по дигитален маркетинг, ще получат хостинг и домейн за 1 година, предоставени от Нет Ит и ICN.bg.
Ще придобиете основополагащи умения за работа
В Модул 2: SEO (Search Engine Optimisation) ще разберете какво представлява процеса на оптимизиране на сайтове за търсещите машини. Ще научите какво означават двете понятия on-page и off-page оптимизация, и кои са добрите практики при тях. Ще откриете как потребителското търсене влияе на популяризирането на сайтовете и как да създавате линкове, които да класират сайта ви на челни позиции в Google. Не на последно място – ще овладеете правилното анализиране на ключови показатели и как да планирате SEO дейностите според резултатите.
В Модул 3: Content Marketing Fundamentals ще откриете тайните на доброто съдържание – онова, което привлича нови потребители и това, което продава. Благодарение на този модул като бъдещи експерти ще придобиете умения за създаване на различни типове съдържание, начините за разпространението му и кои са подходящите канали за това. Ще се запознаете и с нашумялото в последните години viral съдържание. Ще разгледате успешни примери и ще научите как да го създавате.
В Модул 4: Email Marketing MasterClass ще получите отговор на въпроса „Защо имейл маркетингът никога няма да умре?“. Добре подготвеното и увличащо съдържание може само да увеличи броя на клиентите на един съвременен бизнес. Обучавайки се в този модул ще научите как да планирате имейл кампании, кои са инструментите за създаване на качествено съдържание и как да оформяте атрактивно своите бюлетини. Ще разгледате успешни практики за събиране на база данни от контакти (имейл списъци). Ще овладеете умението да автоматизирате имейл маркетинга си и ще научите как да го накарате да работи за постигане на поставените цели.
Модул 5: Social Marketing MasterClass ще отговори на въпроса „Защо компаниите залагат на активно присъствие в социалните мрежи?“. По време на обучението ще узнаете по какъв начин трябва да бъде представен бизнес в Instagram, Facebook и LinkedIn. Ще се запознаете с добри примери за разпространение на съдържание, чрез което се осъществяват конверсии. Ще разберете още как да създавате успешни Facebook страници
Стотици хиляди компании по света постигат невероятни резултати, базирани на успешното си присъствие във Facebook. Един споделен пост на страницата на компанията може да се конвертира в десетки осъществени продажби. Това е супер силата на маркетинга в социалните мрежи. В този модул ще ви покажем как да усвоите тази магия и да превръщате последователите си в клиенти.
В Модул 6: Google & Facebook Ads ще се фокусирате върху създаването на успешни реклами в онлайн пространството, създадени чрез платформите на Google и Facebook. Всички ние добре знаем, че рекламата е от съществена важност за постигането на маркетинговите цели на всяка компания. В това обучение ще се запознаете с начините, по които да създавате ефективни реклами и как да таргетирате целевите си публики. Ще научите как да определяте рекламния си бюджет и какво означават абревиатурите ROI, CPC, CPM, CPA и CPV. След като преминете през този процес ще овладеете и осъществянето на ремаркетинг кампании, както и ще придобиете други ценни умения.
В Модул 7: Маркетингови анализи с Google Analytics ще разберете защо маркетолозите винаги говорят за измерване на постигнатите резултати и тяхната оптимизация. Ще научите как правилно да анализирате потребителското поведение, кое съдържание е привлякло тяхното внимание и кои страници от сайта ви се представят най-добре (и съответно – водят до реализиране на конверсии). Ще разберете защо успехът се базира на точни маркетингови анализи, чрез които се определят нуждите на вашите аудитории. Ще разгледате важните показатели за анализиране и как да подобрявате резултатите си спрямо тях в реално време.
В завършващия Модул 8: Complete Marketing Strategy MasterClass & Final Exam ще приложите всичко научено от предходните седем модула във финален маркетингов проект. В него ще работите по сайта, който ще създадете в началото на програмата. Вие ще планирате оптимизацията на сайта, маркетинга в социалните мрежи, ще изградите имейл маркетинг стратегия и ще приложите добртеи практики, разгледани по време на обученията.
Цялостният проект на курсиста ще бъде представен и оценен като част от финалния изпит при приключване на обучението. При успешно представяне вие ще получите удостоверение за професионално обучение по част от професия „Организатор интернет приложения“, издадено от МОН и валидно на територията на целия Европейски съюз, както и сертификат на английски език, в който са описани уменията, придобити по време на курса.
Кога стартира цялостната програма по дигитален маркетинг?
Обучението се организира в две форми: присъствена и дистанционна.
Присъствената група стартира на 21.09, като лекциите ще се състоят всяка събота от 16 до 21:10 часа
Дистанционната група стартира на 28.09. Тя представлява обучение, което преминава изцяло онлайн. Всичко още от записването до предаването на изпитни проекти и получаване на удостоверението за професионално обучение се осъществява от дистанция. Курсистите в дистанционната група получават достъп до електронната платформа на курса, в която се качват видеа от лекции и учебни материали. Платформата е достъпна по всяко време и от всяка точка на света. Всички файлове се публикуват в подходящ формат за изтегляне. По предварително определен график (на всеки 14 дни) се организират консултации с лектор, които се провеждат във виртуална класна стая чрез видеовръзка. Консултациите се провеждат в извънработно време и се записват, като записите се качват наред с останалите материали.
Повече информация за курса може да откриете тук: http://www.marketingacademy.bg/
За да заявите своето участие се обадете на телефон 0700 16 004 или изпратете имейл на адрес request@netit.bg
Побързайте – местата намаляват!