
Най-добрият наръчник как да създадете брошура / Част 1
Няма човек, които в днешно време да не е попадал на брошура, независимо дали е предназначена да привлечете трафик в новия фитнес, да покаже имот за продажба или да рекламира даден бизнес, брошурите са мощни и ефективни инструменти за привличане и информиране на всяка аудитория.
Когато става въпрос за брошури, всичко е свързано с дизайна. Чудесният дизайн ще принуди аудиторията ви да прочете всичко, което правите.
Ето някой стъпки, които да следвате:
• Проучете обстойно клиента към който е насочена информацията в брошурата.Преди да започнете с дизайна на брошурата си, получете кристално ясна информация за кого проектирате. Различните аудитории изискват различен дизайн и ако не сте наясно с аудиторията си, рискувате да направите неправилен дизайн.
• Развийте посланието сиТрябва да знаете какво ще представите в брошурата си и как ще го кажете, преди дори да помислите за създаване на дизайн. Защото вашето послание е най -важното нещо. Всичко се връща към познаването на вашия клиент. Ако нямате силно и ясно послание, което да въздейства с изказ и изображения, няма значение какъв дизайн създавате. Използвате достъпен, разбираем език; ярки, живи образи, които да съответстват на вашата марка и да се харесат на вашата целева аудитория. Използването на сложен език вероятно няма да има смисъл за клиентите ви.От друга страна, ако разработвате брошура за рекламиране на услуги за финансов съветник, съобщението ви вероятно ще бъде по- различно, така че използването на прост език и ярки образи може да се почувства прекалено детински и вашият идеален клиент няма да ви вземе сериозно. Определете посланието си преди да проектирате, за да можете да направите дизайнерски решения, които укрепват вашите съобщения.
• Определете показателите си за успех. Винаги трябва да разполагате с измерими показатели, които да Ви дадът насока дали сте се справили успешно с дизайна на брошурата. На пример – харесвания, продажби, обаждания…
Ето няколко насоки:
• Искате ли да карате хората на място за търговия на дребно? Включете купон или ваучер и измерете колко от тях са изкупени в магазина ви.
• Опитвате ли се да карате хората към уебсайта си? Включете персонализиран URL адрес в брошурата и проследете броя на посетителите по време на кампанията.
• Опитвате се да изградите шум около стартирането на нов продукт? Включете CTA, за да се регистрирате в списъка си с имейли, за да получавате актуализации и да видите колко голям ще се увеличи списъкът ви по време на кампанията.
• Задайте бюджета си. Вашият бюджет е повече от това просто да знаете колко брошури можете да отпечатате. Той определя всичко – от типа на хартията до печатните техники. Измислете бюджета за печат и започнете да взимате някои решения въз основа на най-важното. Погледнете по-скъпите опции за мастило и техники за печат, за да приведете вашите визуализации в живота. Знаейки колко пари имате под ръка за процеса на проектиране и отпечатване, ще ви помогне да вземете най-добрите решения за бюджета.
Дизайн на вашата брошура:
• Запомнете стандартите за дизайн на вашата марка. Тъй като започвате процеса на проектиране, поддържайте идентичността на вашата марка. Тези елементи описват визуалния облик на Вашата марка и без значение каква брошура проектирате, тя трябва да бъде в съответствие с цялостното ви брандиране. Изберете елементи на дизайна (цветове, шрифтове и изображения), които съответстват на вашата индивидуалност и тона и съдържанието на вашата брошура. Ако вече сте задали цвета и шрифтовете на марката, уверете се, че ги носите в дизайна на брошурата.
Във втората част ще прочетете как да:
- Изберете типа брошура
- Съберете вашите копия и изображения
- Намерете стила си
- Оценете своя дизайн
- Изберете принтер
- Разгледайте опциите за печат
Запишете се на курс по Графичен дизайн в Design Academy към Нет Ит и се научете как да създавате перфектни рекламни материали за Вашият бизнес, а защо не и за други клиенти. Вижте повече информация тук или се обадете на телефон: 0700 16 004.