Видове рекламни материали
Рекламните материали са начин да разполагате с логото и името на фирмата си, пред клиента и с всички, които са около клиента ви, колкото е възможно повече. Ако използвате правилните рекламни артикули, възвръщаемостта на инвестицията ви може да бъде скок на продажбите и приходите. Има много различни видове рекламни материали извън стандартната тениска или химикалка, които можете да използвате, за да търгувате ефективно вашия бизнес.
Включете се в безплатното обучение по Дигитален маркетинг, където ще се запознаете с технологиите за създаване на сайтове и онлайн магазини. Не го пропускайте!
Източник: www.expedrion.neustar
Една чаша за кафе е нещо, което хората ще имат на бюрото си през целия ден. Помислете колко често, хората във вашия офис се насочват към кафемашината всеки ден и ще видите, колко мощен маркетингов материал може да бъде чашата за кафе. Керамичните чаши с отпечатано върху тях име и фирма са най-ефективните видове, които могат да се предлагат.
Един чадър може да не звучи като ефективен маркетингов продукт, но може да е нещо, което представя много положителен образ, ако е направен правилно. Вземете чадъри, които съдържат логото и името на вашата компания колкото е възможно по-голямо, за да могат хората да я виждат отдалеч. Когато името на вашата компания е на чадър, защитаващ някого, вашата компания и самият чадър може да се превърнат в тема за разговор.
Хората посягат към ключовете си, поне два пъти на ден. Ключодържателите са нещо, което хората ще виждат често и пътниците в колата ще го забележат. Добавете други функции към ключодържателите, като отварачка за бутилки или малко фенерче, за да го направите нещо, което хората ще използват по-често.
Брошурите се използват за представяне на продуктите или услугите на компанията, към тяхната целева аудитория и потенциални клиенти. Те могат да бъдат проектирани, да се поберат на един сгънат лист или като малка книжка. Разнообразието по размер им позволява да бъдат изключително гъвкави, притежаващи потенциал да предоставят значителен обем информация на зрителя.
Източник: www.promographicsandprinting.com
Тези артикули са много популярни сред потребителите, защото това са неща, които могат да се използват всеки ден, а това, че върху тях са отпечатани името и логото на компания, това е крайна реклама за компания. Вещите, използвани в офиса, правят и страхотни рекламни материали по поръчка. Флашки, папки, химикалки, лепкави бележници, подложки за мишки, календари за бюро са прекрасни рекламни материали, тъй като постоянно се използват в офиси.
Разпознаването на марката означава, че потребителите могат да идентифицират вашата компания и нейните продукти или услуги веднага, когато забележат логото ви. Вашият подарък на рекламни материали за клиентите им помага да запомнят и разпознаят вашия бизнес. Това е една от основните причини за разпространение на рекламни материали.
Друг вид марков рекламен материал, който е много известен в наши дни, са дрехите. Това може да включва шапки, якета и тениски. Промоционалното облекло е най-добрата форма за мобилна реклама за вашата компания, особено когато човек отиде на някое място, носейки всички споменати дрехи, които са етикетирани с вашата марка.
Източник: www.bossimage.ca
Така че, открийте свой собствен начин да използвате промоционални продукти, за да стимулирате клиентите. Би било чудесно, ако включите в маркетинговия си микс рекламни продукти. Уверете се, че предметите за подаръци са иновативни и добре планирани. Умело поставената на пазара рекламна кампания с помощта на артикулите за раздаване, ще допълни други форми на маркетинг, като рекламите ви за телевизия и вестници. По този начин вашата маркетингова кампания ще създаде по-голямо въздействие, върху целевата аудитория.
Всъщност има богат набор от артикули, от които можете да избирате, ако искате да започнете да раздавате рекламни материали на своите клиенти и дори на вашия персонал. Просто винаги помнете, че артикулите трябва да са подходящи за вашата целева аудитория.