
Ролята на социалните медии в дигиталния маркетинг
Социалните медии са платформа, която не само свързва хората по света, но и служи най-добре за дигиталния маркетинг . Дигиталният маркетинг е практика, която обикновено се извършва, за да се свърже целевата аудитория със собствениците на фирми. Това се прави, за да се разшири бързо и ефективно бизнесът. Ролята на социалните медии в дигиталния маркетинг е един от най-подходящите и предпочитани методи за генериране на потенциални клиенти.
Отминаха дните, когато чрез телевизията и вестници се привличаха хора. Тъй като технологията е удобна и интернет връзката е необходимост днес, традиционните методи са почти изхвърлени. Още откакто социалните медии придобиха популярност сред хората, не можем да мислим за насърчаване на марка, без да се ползват от социалните медии. Свързването с нови клиенти и изразяването на мислите ви става много лесно чрез социалните медии.
1. МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ
Откакто социалните медии се превърнаха в необходимост за хората днешно време, ние лесно можем да погледнем в живота на всеки. Този тип на „промъкване“ е много полезен за целите на маркетинга. Можете лесно да се запознаете с новостите, които хората правят ежедневно и планират. Можете да ги категоризирате въз основа на техните интереси и така да имате висока вероятност да срещнете точните клиенти.
2. БЪРЗО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА
Социалните медии предоставят възможност за бързо реагиране на обратната връзка, резултатът е положителен или отрицателен, а възможността за отговор е в рамките на секунди. Проучване е установило, че клиентите са по-склонни да поддържат дълготрайни взаимоотношения с тези фирми, които отговарят на техните запитвания. Обратната връзка чрез публикации и статуси показва дали е възникнал проблем от страна на клиента и така може да предприемете необходимите стъпки за разрешаването му, това ще помогне за запазването на клиентите.
3. ПОВЕЧЕ ПРОДАЖБИ
Клиентите винаги са на първо място, когато им обръщате специално внимание е по-вероятно те често да купуват продукти от магазина ви или да използват вашите услуги. Социалните медии помагат да представяте фирмата ви многократно пред клиентите.
Вниманието на клиентите им най-вероятно е насочено към вашия бизнес, което в крайна сметка може да доведе до увеличаване на продажбите . Също така можете да предоставите стимули за клиентите си.
4. БЕЗПЛАТНО
За разлика от повечето онлайн инструменти за дигитален маркетинг, социалните медии са безплатни за да използват и популяризират. Можете да създадете страница на бизнеса си, без да похарчите нито една стотинка за него. Насочете аудиторията, свържете се с клиентите, научете техните интереси, доближете се до тях, решете техните заявки, отговорете на техните отзиви, направете подобрения и ежедневни актуализации, без да се притеснявате за парите.
5. БРАНДИРАНЕ
Доверието е ключът към успеха. Kлиентите са склонни да разчитат на групи, които вече са изградили доверие в индустрията. Всички известни марки, които са на пазара от известно време са надеждни, без значение дали сте спечелили пазара и сте се борили известно време, социалните медии са обещават реалния шанс за силна реклама, като се има предвид, че услугите ви са на ниво. Хората са склонни да разпознават марката повече, след като започнат да забелязват бранда в социалните медии. Не приемайте социалните медии за даденост по отношение на гласа и силите. Използването на социални медии за брандиране е най-обещаваща техника.
6. ПРЕВРЪЩАНЕ
Всяка публикация, която публикувате, пост, актуализация или коментар има по-голяма вероятност да доведе до реализации. За всяка реакция и лайк, който получавате върху изображението, ще доведе до вашата конверсия, но не всички реакции допринасят за преобразуванията, както тези с положителни взаимодействия. Така че, колкото по-привлекателно представяте сайта си по отношение на съдържанието, толкова по силно води до реализация. Това ще бъде изключително полезно за увеличаване на процента на реализация.
8. СОЦИАЛНИ МЕДИИ – ПЛАТФОРМА ЗА ИЗСЛЕДВАНИЯ
Изследванията са доказали факта, че хората разчитат на марките, които са подобрили версията на тяхното присъствие в сайтовете на социалните медии. Това е така, защото маркетингът в социалните медии адресира клиентите добре и в замяна на това клиентите научават много за своите марки. Активен профил в социалните мрежи добавя стойност към вашия бизнес. А социално активната марка е на върха на индустрията. Лесно е да определите вас и вашата марка чрез социалната „екосистема“. Веднага щом разберете стойността му, започнете да работите, без да губите време.
Подобно на вестник, хората минават през социалните си мрежи ежедневно, сутрин или поне два пъти на ден. Те отбелязват присъствието си по-често онлайн, а не в реалния живот. Възползвайки се от това, социалните медии играят много важна роля в повишаването на дигиталния маркетинг. С правилното присъствие там, можете да постигнете солиден успех.
Запишете се на обучение по Дигитален маркетинг в Marketing Academy към Нет Ит и научете всичко, което трябва да знаете за правилното Ви позициониране в интернет пространството. Вижте програмата на обучението и датите за начало тук, или се обадете на телефон: 0700 16 004.